Kategorier:

fredag 10 juni 2011

Vilken härlig dag!

Min stora älskling här hemma var hos läkaren idag, ääääntligen! Så nu blir det antiinflammatorisk kur under 10 dagar för hennes rygg som hon haft ont i över två veckor nu! Hoppas på bättring snart, annars sa de att de skulle bli tvunga att röntga den eftersom hon haft ont så länge plus att det har börja sprida sig ner i benen... Håller tummarna för att det funkar med tabletterna nu!
Jag fick lite fritid ifrån mina tjejer idag igen, då de drog iväg för att hälsa på Marres pappa. Jag passade då på att stanna hemma och göra absolut inget viktigt alls... Sånt som man annars inte har tid med alltså, bara sitta och njuta av tystnaden och sin egna tid. Sånt behöver man ibland helt enkelt!

Sedan plockade Marre upp mig eftersom vi skulle åka iväg och handla en massa tråkiga nödvändigheter... Usch, hatar verkligen när man MÅSTE köpa trista saker! Som packningar till diskmaskinen till exempel idag... Försökte tappert att hitta ett par sandaler eller något åt lilla Hasiley, men det fanns inga fina. Allt är ju så puttinuttigt till tjejer i den åldern, inget för oss!

Inte hittade jag några ballerina skor till mig själv heller, fast jag kan ju inte påstå att jag försökte hitta det så intensivt heller...

Sedan bar det av hem till min pappa för att dricka lite kaffe och hämta denna datorn som jag nu skriver på. Tacksamt, med lån ibland! =P
Nu slipper vi slåss om datorn här hemma, så nu kan vi ju blogga och surfa båda på en gång... Nörd varning kanske, men men...
Hailey badade fötterna i fiskdammen på pappas tomt och njöt allmänt av att titta sig omkring och leka.
Pappa verkar helt betuttad i lill tjejen och hon i honom! De kan inte slita sig ifrån varandra...

Nu har vi äntligen landat hemma igen, ätit det där förbannade kvällsmålet och njuter just nu utav att luften är sval och frisk! Vi ska nog gå ut och sätta oss på vår härliga altan och njuta utav resten av kvällen! =)

Imorgon är det dags för studentfirande igen, tror visst aldrig det tar slut på anhöriga som tar studenten! Kul ska det bli att se de små liven fira och vara glada i alla fall. =P
Nu har jag haft en helt underbar dag, trots vissa tråkiga måsten, men sånt är livet helt enkelt!

Håller tummarna för fint väder och många lyckliga och glada människor imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar