Kategorier:

onsdag 15 juni 2011

Födelsedags firande och barnfritt!

hailey har varit hos min mor idag som sagt var och jag snodde lite bilder från mammas blogg där hon beskrev att de haft en riktigt trevlig dag och att tyda av bilderna så verkar de haft det!

Hailey började visiten hos sin mormor och morfar Johhny med att sussa.
Johnny presenterade katten Simba för Hailey!
Mamma och Hailey bloggade tillsammans.
Mamma och Hailey verkade ha det roligt tillsammans också.
Och lika så Johnny och Hailey!
Hailey har det trevligt i sin hoppgunga på mammas altan!
Så hälsade Johnnys mamma Doris på lilla Hailey också!

När Hailey äntligen kom hem glad som aldrig förr, så var det bara att packa in vår lilla familj i bilen för att åka upp till far min för att fira hans sambo.
Väl där så möts vi av inte bara pappa och Marie, utan även hennes syster och två barn.
De var trevligt kaffe kalas med tårta, kakor, jordgubbar och grädde.
Marie fick en söt liten chokladask med chokladhjärtan utav oss. Jag vet fantasilöst, men det är inte alltid så lätt att vara påhittig!
Hailey sov nästan sig igenom hela kafferepet, men vaknade till i slutet, när vi skulle hem så klart...

Väl hemma blev det till att laga iordning Haileys välling och natta den lilla tröttisen, som förhoppningvis sover hela natten denna gång!

Tror visst jag skriver varje dag att jag hoppas på att hon ska sova hela natten, men hoppas kan man ju alltid.
Imorgon är det min tur att gå upp på morgonen med henne, så håller tummarna för att mamma och Johhny har tröttat ut hela rejält idag så jag kanske, kanske, kanske kan få en skön sovmorgon ändå. Jag är verkligen helt slut efter den här dagen och inte för att tala om gårdags natten!

Imorgon ska vi ha det mysigt hela familjen och bara gosa!
Marres mamma kommer på besök på eftermiddagen också. Hoppas vi är piggare då än vad vi har varit idag!

Nu lockar sängen otroligt mycket, så jag säger tack och godnatt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar