Kategorier:

söndag 12 juni 2011

Varning för syn-/hörselskador imorgon!

Idag har det varit en lugn och skön familjedag, bort sett ifrån Haileys utbrott under dagen då... Hon har haft toppen humör ena stunden och sen riktiga utbrott den andra, men så antar jag att det är att vara liten och envis! =P
Jag har som vanligt inte kunnat sitta still fast en jag har varit dödstrött och ögonen knappt gått att hålla uppe efter denna natt, men men... Jag har sprungit och plockat med mitt och varit till affären en runda för att höra om de hittat plånboken, men det var en nitlott där med.

Får nog ta mig ner till staden för att köpa en ny och dessutom allt som behöver köpas inför vår Turkiet resa med mamma. Börjar bli nervöst nu, resfebern stiger!
På den här länken kan du hitta alla bilder från hotellet vi ska till om du är nyfiken!


Dagen har underligt nog gått rätt fort och jag har hunnit med en del trots att det gått i slow motion!

Imorgon kommer mormor och morfar på besök. Det ska bli trevligt! De har ju trots allt inte varit här sen i mellandagarna! Det är en stund sen dess...
De har med sig presenter ifrån Kina som de semestrade i för ett tag sen till lilla Hailey, ska bli kul att se vad det kan vara för fint!

Sist de hade varit bortresta, den gången i Thailand hade de i alla fall med sig jätte fina och tuffa kläder till lill tjejen som hon använt mycket flitigt!

Ser fram emot att träffa dem och att de ska få träffa Hailey som de inte träffat alls sen 6 februari, då min bror fyllde år!
Mormor träffade Hailey en snabbis igår under student firandet, men det var som sagt var en hel del annat att konsentrera sig på då, så nu blir det möte i lugn och ro! =)

Borde väl hinna med att städa innan de kommer också. Funderar då på att köra ut Marre och Hailey i några timmar, så att jag kan vrida upp volymen på sterion och sjunga med samtidigt som jag dansar runt här hemma med dammsugaren och katten!
Så vill ni inte bli chock skadade och vilja skära ut era ögon och av era öron imorgon, så gå inte förbi här eller titta i alla fall bort om du nu måste göra det! ;)
Nu lockar sängen på mig... Fan, har glömt att bädda den! Jaja, dagens sista måste då, sen blir det natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar