Kategorier:

fredag 10 juni 2011

Domedagen/ läkarbesök/ provsvar imorgon!

Söndagen den 29 maj 2011:
Imorgon ska jag till min läkare och behöva klä av mig för att hon ska kunna göra en hel kropps undersökning. Lite smått jobbigt tycker jag!

Jag har en del del som jag måste ta upp med henne och komma fram till. kan säga så här mycket, jag är helt sönderstressad över det här läkarbesöket! Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... Är så himla rädd att allt bara ska gå åt skogen där och att jag kommer krascha igen!

Jag kommer även att få reda på alla mina provsvar imorgon. Det är väl bara att hålla tummarna! Så som jag mår, så vet man ju aldrig vad som skadats i min kropp...

Jaha, så imorgon är det bara att gå på nålar och sedan klä av sig till bara underkläderna framför två främmande människor som ska klämma och känna på mig för att undersöka min kropp... Härligt, or NOT!!!

Snälla, kan inte bara morgondagen vara överstökad snart! Orkar inte med denna oro. En sak är säker, jag tror ju inte att det blir särskilt mycket sömn inatt... Suck!

Skriver imorgon om hur allt gått. Håll nu tummarna för det bästa möjliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar