Kategorier:

måndag 13 juni 2011

Nerv kittlande dofter!

Det här är några dofter som jag tycker om... Det finns självklart många fler som jag tycker mycket om, men kom inte på fler just nu.

Jag är lite parfymberoende tror jag, äger ett halvt parfymeri gör jag också! Äääälskar verkligen dofter.
De gör ju så mycket med ens sinnen och skapar minnen osv...

Vässa näsan och njut av dessa dofter i närmsta parfymaffär! Kanske blir någon utav dessa just din favorit?!?

Juicy couture - Viva la juicy!
Hett, hett, hett!

Mexx - Ice touch!
Sval, härlig och lite mystisk doft!

Naiomi Campbell - Paradise Passion!
Denna doft skriker mystik och heta sommarkvällar!

Bruno Banani - Magic Woman!
Magisk, fruktig och väldigt sensuell doft!

Yves Rocher - Naturelle!
Denna doft ÄR vår för mig. Man liksom vaknar till liv av den friska doften!

Yves Rocher - FlowerParty
Fruktig, blommig, underbart somrig, ett riktigt sommarparty för doftsinnet!
Yves Rocher - Ode a l'amoure!
Mums säger jag bara!

Yves Rocher - Ekologisk vanilj!
Tycker du om vanligdofter, så kommer du att älska denna! Varm härlig och väldigt mycket vanilj, helt enkelt! Sommar, sommar, sommar!
Yves Rocher - Ode a l'amoure - Passionnément!
Ljuvlig doft!
Detta är som sagt vara bara några utav de softer som jag tycker speciellt mycket om, men det finns sååå många fler! Uppdatering på det kanske kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar