Kategorier:

söndag 12 juni 2011

En blöt natt!

Marre kom in släpandes här imorse klockan 5 efter en väldigt blöt kväll ute med studenterna!

Hon var tyngsur eftersom det började spöregna och åska som bara den på hennes hemväg...
Full som ett ägg var hon också och väldigt osammanhängande!
Jag frågade henne hur full hon var och hon svarade: 5 Minuuuuter!
Haha!

Vi har alltid lika givande samtal när hon är full! Bestämde mig för att vi skulle prata mer när hon sovit av sig det värsta ruset och jäklar vad hon skrattade imorse när jag berättade om våra samtal...

Hon undrade även varför jag var så sur på henne, när jag sa att vad bra att du tog taxi hem! Jag menade verkligen att det var bra, men hon trodde jag var arg för att hon gjort något fel...
Alkohol makes people strange!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar