Kategorier:

onsdag 15 juni 2011

Sanslösa magsmärtor och vackra ord!

Jag har haft så sjukt ont i magen idag, värsta omgången hittills! Jag kunde inte ens andas för att det gjorde så ont, så här låg jag på soffan i fosterställning och höll andan så gott det bara gick...

Som tur var gick det till slut över, bättre sent än aldrig! Jävlar vad ont det gjorde säger jag bara!

Fick ett fint mejl ifrån en jobbarkompis, som önskade mig lycka till med allt och skrev några fina rader. Sånt lyser upp min dag!
Det är så mysigt att få såna mejl, även om de inte skriver så mycket så muntrar det upp mig att människor runt i kring mig tar sig den där lilla tiden för att skriva några fina rader till mig och bara visa att de tänker på mig...
Det kanske låter ego, men det betyder väldigt mycket ska ni veta!

Era ord lyser upp min dag, som inte alltid är så ljus.

Det är fler ljusa dagar nu än förr i alla fall, alltid något! Jag kan liksom se ljuset igen, även fast det känns rätt hopplöst och som om jag aldrig någonsin kommer att komma ur detta ibland, eller ja rätt ofta, hoppas att jag har fel bara...

Nu ska detta lilla monster gå coh lägga sig, för jag är totalt tömd på den lilla energi jag haft efter denna dag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar