Kategorier:

måndag 13 juni 2011

Morgondagens planer och lite annat!

Morgonen börjar imorgon med besök på BVC för lilla Hailey, vägning och mätning. Alltid lika kul att se hur hon växer. Det går ju i en sån himla fart! Kan inte fatta att hon blivit så stor redan, vår lilla tjej!

Efter det så ska min pappa få rå om Hailey lite grann medan jag och Marre smiter iväg ner till stan för att köpa det sista som behövs inför Turkiet resan eftersom vi ännu inte hunnit med det.
Vi ska köpa:
*Solkräm till Hailey
*Baddräkt till Hailey
*Bikini till Marre
Sen är det säkert något mer som vi måste köpa som jag i vanligt ordning glömt bort...

Jag undrar ibland vart dagarna tar vägen?
Man vaknar och vips så var det läggdags igen!

Ska väl krypa ner under täcket nu och försöka få lite sömn innan morgondagen, så jag orkar upp med Hailey på morgonen och sedan göra allt som ska göras...

Imorgon kanske, kanske, kanske det kommer upp ett nytt recept, jag filar på det just nu... ;)
Håll utkik, men jag lovar inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar