Kategorier:

måndag 13 juni 2011

Stressigt värre!

Idag har jag haft storstädning här hemma.
Marre och Hailey fick frikort och drog iväg medan jag städade som en galning! Skönt att få det gjort och det går ju tusen gånger fortare när man är ensam så...

Har även invaderat affären idag igen, att man aldrig kan komma ihåg att köpa allt på en gång...
Känns som om man springer där var eviga dag. Jag börjar ledsna rätt skarpt på Maxi nu, men inte blir det roligare om man ska springa i någon annan affär varje dag heller så...
Jag måste verkligen lära mig att komma ihåg att handla allt på en gång!

Om någon timme kommer mormor och morfar på besök, så nu är det bara att vänta in dem... Hoppas att det inte dröjer allt för länge. Jag är rätt trött efter all stress idag. Vill bara inta soffäge och mysa med min älskling nu ju!

Gos kväll i sikte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar