Kategorier:

onsdag 15 juni 2011

Dagens shopping resultat!

Idag bar det av till Tuna Park för mig och Marre medan mamma har Hailey för en stund. Hon kidnappade henne imorse.
Skönt en dag som denna, då vi båda var helt slut tack vare att Hailey igår kväll/natt bestämde sig för att hon inte alls skulle sova utan vara uppe och skrika istället. Envis liten tjej vi har här...
Hon somnade inte fören efter midnatt igår och vi var helt slut, jag var till och med beredd att lägga mig innan tio, men inte det inte...

Sedan bestämde sig lill tjejen även för att det var dags att gå upp strax innan sex imorse! Är små barn aldrig trötta, undrar man ju...
Tydligen inte, men det var vi, så vi sa inte många trevliga fraser till varandra under morgon timmarna, men dessto trevligare blev det efter att vi sovit en stund sen och vaknat på rätt sida igen!

Mamma kom vid elva för att plocka upp Hailey som var hur glad som helst! Hoppas att det går bra för dem därborta nu bara...
Hon kommer väl hem snart antar jag och då ska vi hem till min pappa för att fira hans sambo Marie som fyllde år igår, men igår var Hailey så grinig och vi så trötta så vi sköt upp firandet till idag helt enkelt.

Tidigare under dagen var jag och Marre som sagt på Tuna Park och där gjorde vi några riktigt fina fynd faktiskt!

Här har ni bild bevisen:
En tröja till mig från Kappahl, 50:- på rean!
T-shirt till Hailey från HM, 30:- på rean!
En Jeanskjol till Hailey från Kappahl, 149:-!
En t-shirt till Hailey från HM, 49,90:-!
Mönstrade leggings till Hailey ifrån Kappahl, 49:-!
Klänning till Hailey från Kappahl, 99:-!
Klänning till Hailey ifrån HM, 49,90:-!

Så nu har lill tjejen här hemma en hel del sommarkläder eller ja, så att hon klarar sig ett tag i alla fall!

Mamma ringde nyss och meddelade att hon skulle komma med våran lilla älskling snart och att hon har varit hur trevlig som helst under dagen. Hon sa även att de gärna kidnappar henne snart igen! =P

Jag förstår inte, alla vill ha Hailey, men ingen vill ha oss, i alla fall inte om inte Hailey är med oss... Hmmm, jag undrar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar