Kategorier:

tisdag 14 juni 2011

Beroendeframkallande!

Tror visst att jag blivit beroende av tidningar! Kan kanppt berga mig tills nästa nummer kommer ut av alla tidningar...
Jag bara älskar att sitta och bläddra i någon av dessa tidningar, eller helst alla, och bara drömma mig bort till min egna lilla värld!

Det finns så mycket bra läsning, men ofta mycket skit också... Sen är det ju alla skönhetstips och klädtips som lockar också. Jag vet, vilket tjej tjafs!

Tjejtidningarna jag gillar skarpt i tur och ordning:

Sen har vi förstås skvallerblaskorna, som jag skyller på Marre att jag läser eftersom det är hon som slaviskt köper dem så fort de kommer ut i butiken!

Dessa riktiga skvallerblaskor, som ofta säger olika saker om samma sak, är:

Så har du tråkigt en varm sommardag och vill njuta av solen och inte sitta inne framför datorn, gå till affären och köp dig en tidning och placera din röv i en park eller nåt och bläddra i just din favorit tidning!

Ta en paus ifrån verkligheten och dröm dig bort till din egna lilla värld för en stund! ;)

2 kommentarer:

  1. Mmm... och det är väldigt dyrt också!

    SvaraRadera
  2. Det kan jag hålla med om, om man nu ska köpa alla. Det är klart att man inte behöver göra det! Det görr ju inte ens vi och som tur är så kommer stor del utav tidningarna bara ut en gång i månaden! =)

    SvaraRadera