Kategorier:

måndag 20 juni 2011

The beginning of a new day!

Så där, nu har jag kommit en liten bit på vägen med det som ska göras idag.
Hårfärgen sitter i håret och jag hoppas att håret sitter kvar när jag sköljer ur den! Måste ju se så fräsch ut som det går inför semestern, menar jag... Och då helst inte hårlös med fin färg! =P

Har under de senaste dagarna varit på väg att svimma flera gånger, ska antagligen kolla blodtrycket och Hb idag om jag har tur vill säga... Så himla läskigt när det bara svartnar framför ögonen hela tiden!

Mina händer skakar och är smått blå och likaså naglarna, blå alltså... Men det blir väl bättre med tiden som allt annat, säger de...

Snart duschen, sminkning om jag orkar bry mig... Hihi!
Sen bär det av för att uträtta lite ärenden, hoppas även på att jag får pumpsen som jag längtat efter ett tag nu idag också! Skiiit snygga, bara de passar så!

Packa, packa, packa... Blir nog aldrig klar med det eller förhoppningvis innan vi åker!
Jag menar det, vilka problem jag har! Haha!

Om det bara kunde gå en kvart, så jag kan skölja ur färgen och duscha och känna mig fräsch idag, så denna dag kan börja på allvar snart...!

Skriver senare om vad som händer och sker med allt...!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar