Kategorier:

fredag 10 juni 2011

Frukost tips!

Så här ser min och min sambos frukost ofta ut:
Jag dricker Wiener melange och äter till det 2 dl mini yoggi, smaken på yoghurten varierar från dag till dag. I yoghurten lägger jag 2 msk hela linfrön, 2 msk kruska kli och 1,5 dl naturell musli ifrån Frebaco.

Min sambo dricker kaffe med mjölk och äter till det 2 lingongrova special med mini lätta, ost, skivad gurka och aromat på det. Ibland byter hon ut pålägget emot 2 stekta, grillkryddade ägg.
Sedan brukar hon äta en pytteliten skål med antingen citron yoghurt med 2 msk hela linfrön, eller samma lilla skål fast med Kellogs special K och 1,5 dl mjölk.

Frukosten är det målet på dagen som är godast enligt mig!
Visst, jag är ganska enformig när det kommer till frukost och mat över huvudtaget, men det är för att jag trivs och tycker att det jag äter är gott!

Frukosten går ju att variera i all oändlighet! Bara använd fantasin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar