Kategorier:

måndag 20 juni 2011

Blå händer och svimningkänslor!

Jag skakar och har blå händer och naglar!
Känner mig svimmfärdig hela tiden. det bara snurrar till i huvudet rätt som det är, ofta!

Why, why, why?? Jag har ju skött mig nu ju!

Nu mår jag illa som en apa också... Uuuuäää! Får väl sitta still ett tag, så att jag får behålla maten i alla fall. Trisst, vill ju göra så mycket hela tiden! =P
Jag har verkligen sjukt svårt att bara sitta still och inte göra något, ADHD var det så det kallades kanske?! Borde kanske kolla upp det där, haha!

Kul att näringsdryckerna kostar 90 kr/ 4 st och jag behöver minst 21 stycken! Recept nu, tack!

Nej, nu känns det som om någon slog mig med en stekpanna i huvudet eller något, vilopaus!

1 kommentar:

  1. Låter som om du behöver ta det lite lugnt nu inför resan. Verkar som att du håller på och tar livet ur dig med alla bestyr inför resan. Coola ner! Det som du inte har fått med dig finns nog att få tag i där nere. Tänk även på att det är buffé varje dag, både frukost, lunch och middag. Då borde det ju finnas något som du kan äta där utan att få spel. Jag menar det finns ju frukt, grönsaker och rent kött eller fisk. Då vet du ju vad du stoppar i dig och då borde ju ångesten bli mindre. Försök att ta det lite lugnt nu så att du inte är ett nervvrak när vi väl ska åka. Kram lilla gumman!

    SvaraRadera