Kategorier:

söndag 19 juni 2011

Genomskådning!

Det är facinerande hur man ibland kan se på en människa vid nästan första anblicken att den personen inte är riktigt ärlig. Visst man ska inte dömma hunden efter håren, men oftast så stämmer denna magkänsla...

Umgås inte med såna människor då kanske du tänker nu, men det är inte alltid så att man väljer det själv, ibland har ens eget sällskap valt att umgås med personen ifråga och då kan man ju inte göra så mycket annat än att le och ta sig igenom den stunden.
Det är så synd när alla runt omkring ser hur personen är, men inte den personen eller personerna som verkligen borde se det. De blir lurade och manipulerade och här står man bredvid och kan inget göra...

Det komiska var att det var tydligen inte bara jag som fått den här magkänslan av en viss person utan en hel del andra också och då måste den ju stämma..?

Jag vet inte ritigt vad man ska göra eller säga, så jag låter det för tillfället bara vara. Förr eller senare inser väl även de andra vad det handlar om... Förhoppningvis i tid!


Sen till en annan personlighet som jag bara inte kan förstå mig på, men det är nog inte många som kan.
Ena stunden är allt bra och det är världens bästa och härligaste människa och jag uppskattar verkligen tiden tillsammans med denna person då.
Men sen kommer det en hel omvändning rätt som det är och denna person är plötsligt helt oförstående, tänker helt och hållet bara på sitt eget ego, säger en massa dumma och onödiga saker osv...

Man vet liksom aldrig vart man har personen i fråga, när vänder det och vilket är det just nu...?

Konstigt hur olika vi alla är. Det finns så mycket personligheter, men detta skulle jag nog inte kalla personlighet utan något annat kanske...

jag kommer inte att berätta vem eller vilka dessa personer är som jag skriver om, så det är ingen mening att du frågar och det gäller alla! Ingen som inte redan vet kommer något nytt få veta...

Jobbigt va??!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar