Kategorier:

måndag 13 juni 2011

Aj aj aaaajjjj!

Jag har haft så sjukt ont i magen nu i ett par dagar! Kan knappt gå stundvis...

Tur att jag snart ska till den där sköterskan så att jag kan ta upp det med henne och kanske göra någon undersökning, då jag alltid har ont i magen mer eller mindre. Det är bara det att de senaste dagarna har det bara blivit värre och värre!

Gör så jävla ont, rent ut sagt! Äter jag så ligger jag och kvider efteråt, hemskt och vem vill äta då?
Jag vill ju inte ens göra det annars, men måste ju för annars blir jag ju aldrig frisk ifrån detta helvete och så här vill jag ju inte leva...

Ständigt ont i magen alltså, mer eller mindre, molande eller knivhugg...
Hoppas verkligen att det tar slut någon gång så att man slipper oroa sig för det hela tiden också!

Får konstiga blåsor i munnen också, som gör väldigt ont. Fast de beror nog på allergier, skulle jag tippa på...

Håller tummarna för att jag ska slippa detta snart! Inge kul heller när magen inte fungerar!

Kan man inte bara amputera den, så vore ju problemet löst??

Trodde till och med att jag skulle få mensen här om dagen för att jag hade så sjukt ont, men vart skulle den komma ifrån då? Den har jag ju inte sett röken utav den på över ett år nu... Och inte verkar den komma inom en snar framtid heller...
Fast det är ändå inget jag vill ha! Den har ju bara orsakat mig sjuk smärta och hiskliga blödningar allt jämt förut så... Finns ingen anledning för mig att ha den heller eftersom jag ändå inte tänker skaffa några fler barn, men men de säger att det är ett tecken på att kroppen är i balans när den kommer... Längtar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar