Kategorier:

tisdag 21 juni 2011

Speedad, som en påtänd iller!

Har fortfarande inte sovit något! Helt sjukt att jag fortfarande står upp, men jag är i full gång. kan inte sitta ner en enda sekund känns det som, har sån jäkla resfeber!

Inatt blir det natti natti- piller som gäller för min del, klarar inte att vara vaken hur läääänge som helst ju!har haft besök av Rebecca och hennes pojkvän idag och då blev de underbara pumpsen jag tjatat om mina! Äntligen! =) Det var trevligt med lite sällskap och en hel del kaffe!

sedan blev det till att springa till Maxi innan ösregnet kom och kom gjorde det, sanna mina ord! Oj oj oj, vad det öste ner, men som tur var så var jag under tak när himlen öppnade sig!
Anledningen till att jag skulle dit var för att snälla far min ringde och sa att han ville att vi åkte och köpte de där näringsdryckerna... Jag fick nyponsmak, jordgubbssmak och tropiska frukter smak, hoppas nu att de smakar något som när bra också, men det tror jag nog. Tuuuusen tack, pappa!
 Nu kan jag känna mig lugn igen över maten och semestern!

sedan ringde morfar för att bestämma hur vi skulle göra när vi ska bege oss av till Arlanda och Turkiet, så nu är det klar gjort också. Pratade även med mor min vääääldigt länge om allt och ingenting, samtidigt som jag sprang runt här hemma i de nya stilettklack prydda pumpsen och mjukis byxor! Var ju tvungen att känna efter hur de var att gå i... =P

Sen bar det av till Maxi igen eftersom jag glömde köpa det jag faktiskt också var tvungen att ha första gången jag var där... Suck, för mitt minne!

köpte det vanliga trista som man bara måste ha och sen köpte jag en tidning till mig och cookies till Marre eftersom jag vet att hon älskar dem. Hon var så nere idag, så tänkte att jag skulle uppmuntra henne med dem och det fungerade alldeles utmärkt. Marre kan man alltid charma med lite cookies och mjölk! =P
Marre var iväg en sväng för att hälsa på sin mamma innan vi åker, under den tiden var det tänkt att jag skulle sova lite, men jo visst gjorde jag det eller inte!
Prata i telefon alldeles för länge, sprang runt runt runt och stressade med packningen. Försökte sätta mig ner och läsa tidningen som jag köpt, men koncentrationen fanns bara inte... Suck!

Känner mig lite som en hamster i ett hjul just nu, fyll speed framåt bara!

Snart blir det vila av, inte om min hjärna får välja, men jag väljer tabletterna och struntar i min stresshjärna inatt!

No more insomnia for me today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar