Kategorier:

torsdag 16 juni 2011

Gud, så skönt det var!

Jag låg uppe och läste envist i min bok igår, fast än jag borde ha gått och lagt mig. Det var ju trötts allt min tur att gå upp imorse, men jag fick sovmorgon!
Hailey vaknade inte fören halv tio och då var det för att jag glömt min mobil i hennes skötväska som stod i hennes rum! Jag hade nämligen alarmet på halv tio på mobilen.
Det var hur skönt som helst med sovmorgon och för en gångs skull så känner jag mig ganska utvilad!

Idag blir det hårfärgning, ögonbrynsfärgning och kanske ögonfransfärgning om jag orkar vill säga...

Har en hel del tråkiga hushålls sysslor att utföra idag också, så det blir full rulle, men inget vidare skojigt. Hoppas nåt kul händer i alla fall!

Hailey vände sig från rygg till mage igår också! Framsteg i utvecklingen, typiskt bara att det skulle vara dagen efter 6 månaderskontrollen, när de ska kunna det!

Hailey är ju född 3 veckor för tidigt och har därför 3 extra veckor på sig att fixa det, men hon fixade det en dag innan hon blev 6 månader! =)
Våran lilla tjej har redan blivit 6 månader, tänka sig vad tiden går fort! Grattis till henne idag på 6 månaders dagen! Vårt lilla hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar