Kategorier:

lördag 11 juni 2011

Stor tjöt på Ica Maxi!

Japp, precis som det låter så började jag stor tjuta inne på Ica Maxi ikväll! Pinsamt javisst, men det sket jag i just då...
Det var nämligen så här att jag gick med min dotter till affären för att handla det nödvändiga och så ska jag betala och upptäcker att väskan är öppen och plånboken borta! Mina kort, mina pengar...allt!
Jag blev till och med ledsen över att förlora min sjukt fula plånbok i lacksvart med kanllrosa insida!

Jag ställde mig vid kassan och trampade för jag visste inte vad jag skulle göra, jag hade ju självscannat alla mina varor!

Kassörskan tittade på mig eftersom jag måste sett väldigt konstig ut där jag stod och trampade... Jag bara sa: -Min plånbok har blivit stulen och jag vet inte vad jag ska göra!
Hon tittade på mig och sa: -Men du måste ju spärra dina kort, fort!
Jag bröjade stor tjuta och man såg verkligen hur nervös hon blev, för vad skulle hon göra...
Jag ringde pappa och tjöt: - Min plånbok är snodd och jag står med Hailey på Maxi och vet inte vad jag ska göra!
Han undrade vad han skulle göra och jag nästan skrek, men KOM HIT!

Snälla far min, kom till affären gick runt och letade efter plånboken ifall de slängt den efter att de tömnt den, men ingen plånbok funnen.
Snäll som han var betalade han mina varor, så att jag kunde komma där ifrån i alla fall...

Sedan blev det gråtande samtal till Marre, som ringde och spärrade alla kort, och så ringde mamma mitt i allt och jag grina och grina och grina...

Hailey skrek som en galning här hemma eftersom hon var över trött och jag grina för fulla muggar, bra kombo!

När jag väl lyckats få lill tjejen att sova, blev det till att ringa och göra en polisanmälan, men vad hjälper det mig? Jag får ju inte tillbaka mina lösa pengar för det!!!
Jag är så förbannad för att de snott min plånbok, MIN PLÅNBOK! Skaffa egna pengar för i helvete era jäääävla idioter!

Hoppas fan att de har övervakningskamera i affären och att de får fast den jäveln som snodde den, för det sa polisen att de skulle kolla och hålla tummarna för att de kan se vem det var!
Hoppas du åker fast, din idiot! Tur att du inte tog hela vagnen med min dotter och allt i alla fall, alltid något bra!

Tur hade jag dessutom att just idag var Icas bankomat ur funktion så de hann inte få ut några pengar heller! HA!

Nu ska jag lugna mig lite och försöka att njuta av kvällen som jag tänkt göra ifrån början, så det så! Du din fula tjuv ska inte få förstöra hela min kväll, bara halva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar