Kategorier:

måndag 20 juni 2011

BITE ME, ANOREXIA!

Fy fan, vilken katastrof dag det var igår! Jag hade så sjukt mycket ångest och Anorexian kom för att ta död på mig, men jag slog tillbaka hårt!

Slagsmål nummer 1: Frukost!
Anorexian: Vill inte ha, ta mindre, säg att du inte orkar mer, släng det och slutligen spy upp det!
Jag: Jag ska vinna! Bite me, jag behåller detta.... Röka, röka, röka för att distrahera då jag inte klarade att koncentrera mig på något annat...

Slagsmål nummer 2: Lunch!
Anorexian: Viiiiiillll inte ha! Minska, minska, minska... Inget alls! Gå och spy, din jävla feta kossa!
Jag: Velar, velar, velar... Måste vinna... Röka 100 cigg för att distrahera mig från tankarna och inte förlora kampen mot Anorexia monstret inom mig...

Slagsmål nummer 3: Mellanmål!
Anorexian: Du har ju för fan ätit tillräckligt, säga att du inte orkar, skit i det! Du kommer gå upp masssssor!
Jag: Det är ju bara ett äpple, har jag hört talas om någon som blivit fet av det någonsin? Nej, okej äter det... Behåller! Woohooo!

Slagsmål nummer 4: Kvällsmål!
Anorexian: Minska, skippa det och det och det... Du har ju redan ätit alldeles för mycket idag, din feta flodhäst! Fan, vad fettet ska sladdra på dig, hur känns det på semestern?? Kommer inte kunna visa dig! HAHA!
Jag: Måååste äta detta, måste äta detta, måste äta detta... Vill inte... MÅSTE! DONE!

Sedan en jävla massa ångest som fick mig att bara ligga och vilja grina hela dagen. Var sjukt tafatt och nere. Kände bara en massa ångest och panik över allt...
Anorexian tog över min hjärna totalt igår när det kommer till tankar, men när det kom till handlingar så vann jag! Men jag ska inte säga att det var lätt överhuvudtaget, inte hade jag förväntat mig det heller så...

Idag väntar jag på att sköterskan/dietisten ska ringa om mina näringsdrycker, så att jag kan hämta ut dem. Funderar bara på hur jag ska få med mig alla i väskan till Turkiet?? Tänker mest på viktgränsen som finns och det är trots allt minst 21 flaskor som jag måste ha med mig!

Idag vaknade jag som en zombie, men känner mig både piggare och gladare idag än igår. Idag ska bli en bra dag har jag bestämt mig för, så det så!

BITE ME, ANOREXIA!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, Ullis! :)

    Även om det är ett litet problem, jämfört med Anorexian, så låt för sjutton inte nikotin-monstret ta över dig helt i stället nu! Det skulle väl var höjden av ironi, att du slutligen vinner kampen över Anorexian, men att du blir sjuk av nikotinet i stället. Sen måste det väl vara fruktansvärt dyrt att röka så mycket.

    Får du inte med dig alla flaskorna med näringsdryck, så kan säkert vi eller någon av oss andra ta det i våra väskor. Bara att hojta till...

    Kämpa på nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Röker inte så mycket varje dag, bara vissa dagar som det blir en hel del... De värsta dagarna.
    jag säger till om jag behöver hjälp med att få med mig dryckerna, helt klart! =)

    Kraaam

    SvaraRadera