Kategorier:

måndag 20 juni 2011

Life's never easy!

Åkte och lämnade Hailey hos min pappa en timme, så att jag och Marre kunde handla i lugn och ro. Skönt med lite lone time, även om det kanske inte var under de mest mysiga omständigheterna... Men skönt ändå!

Handlade vällingpulver, burkmat och blöjor till Hailey inför resan. Skuldkänslor får man ju när man inte gör maten själv till henne. Fan, vad knäpp jag är som känner mig som en dålig mamma för det, men jag kan ju inte stå och laga hennes mat i Turkiet på semestern som jag kan här hemma, så jag hade ju inget val...


Handlade även lite annat strunt som behövdes. jag kan dock inte fatta att det näst intill aldrig kan finnas allt som man behöver i en och samma affär! Jobbigt att behöva åka runt halva stanm för att kunna handla allt som man ska ha!

Hämtade en glad Hailey från appa och träffade då även min bror, som var där och hälsade på.
Vi hade tur, för precis som porten slog igen här hemma och vi hunnit in, så kom häll regnet! Jäklar, vad det regnade då!

Sköterskan ringde mig idag och meddelande att hon hade pratat med dietisten som skulle skriva ut mina näringsdrycker. Hon sa att hon var mer än villig att skriva ut dem, men de skulle inte hinna komma fören vi redan har åkt på semester...
Så nu är jakten i fullgång efter någon anna som kan skriva ut dem snabbare!
jag fattade inte riktigt vad som skulle ta sån tid med att skriva ut dem, hon pratade något om att de var tvunget att gå till Malmö och sen tillbaka... Jag menar det, jag fattar inte heller nåt!

De går ju förstås att köpa receptfritt också, men då är de minst sagt svindyra, så nej tack!

Jakten fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar