Kategorier:

torsdag 9 juni 2011

Mot all förväntan!

Tisdagen den 10 maj 2011:
Jag trodde då inte att jag skulle få så mycket fina ord och så stort stöd ifrån alla runt omkring mig när jag skrev om min sjukdom så att alla fick veta sanningen, men det fick jag. Det är jag väldigt tacksam för ska jag säga!

Jag trodde snarare att det skulle komma in en massa elaka kommentarer eller att folk inte skulle förstå överhuvudtaget och bara tänka, men va fan skärp dig Ullis och sluta larva med det där... Så fel jag hade! Inte en enda elak kommentar, snarare mängder med stärkande ord och förståelse. Det hade jag som sagt var inte förväntat mig!

Tack alla underbara människor, för era fina ord. De stärker verkligen och jag inser att jag har väldigt fina vänner! Skönt att ha stöd från omgivningen också...

Det var så himla nervöst att skriva blogginlägget igår och att trycka på "publicera" knappen var ännu svårare, men jag gjorde det och det är jag tacksam över att jag vågade. För idag sitter jag här och är glad över det. Det känns som en stooor lättnad! Nu vet folket vad som verkligen händer och behöver inte längre komma med en massa kommentarer om mitt utseende, för tro mig de har varit mååånga och inte snälla sådana! Visst folk kanske börjar snacka en massa nu, men då är det ju om sanningen och vad de vet, inte en massa spekulationer som det har varit förut... Känns som en stor lättnad att äntligen ha "kommit ut"!

Tack till alla mina fina vänner och människor runt omkring mig! Ni är guld värda! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar