Kategorier:

lördag 18 juni 2011

Sorry alla läsare!

Ledsen att jag inte skrivit något idag, men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Kan inte fatta att ens slappardagar aldrig blir några slappar dagar, men men...

Pappa var här en stund på eftermiddagen för att hälsa på Hailey och kika läget med oss andra. Alltid lika trevligt med besök, särskilt när man får klippa dem också! =p
Hailey var hur glad som helst över att få sitta i morfars knä och leka lite.

Efter det hade jag tänkt att jag skulle börja packa lite inför resan och jag kan bara säga så här mycket, jag har inte ens börjat än! Jag har i alla fall hunnit till affären för att köpa tvål och shampo som vi kan ha med oss.

Hailey har knappt sovit något alls under dagen och då har man mycket att göra helt enkelt. Ett barn är verkligen ett heltids jobb, men oftaste ett mycket trevligt sådant!
Hon slockande redan vid halv åtta nu under kvällen och det är ju kanske inte så konstigt med tanke på hennes avsaknad av sömn under dagen...

Marre har fått "frigång" idag och åkte tillsammans med sin syster iväg till ett par vänner för att festa lite. Jag hoppas att de har det trevligt och att hon kommer hem säkert! Alltid det jag oroar mig över, om hon kommer hem säkert eller inte...

Jag borde börja pack nu, men jag vet inte riktigt... =P Kanske senare då! Haha! Jag bara skjuter på det hela tiden, kommer bli super stressigt sista dagen!

Katten sitter här och skriker som en galning eftersom det är en annan katt utanför altan, herregud så en katt kan låta och för hela kvarteret också!
Jag menar när väl Hailey sover så snällt, då drar katten igång istället... Typiskt!

Saknar faktiskt min Marre lite grann redan, men det är nyttigt och dessto roligare när hon kommer hem senare!

Det har trots allt varit en bra dag, hoppas på en minst lika bra dag imorgon, fast kanske lite lugnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar