Kategorier:

tisdag 14 juni 2011

Slagsmål med det lilla "monstret"!

Idag krigar jag för fullt med det lilla "monstret" eller anorexian som det egentligen är...

Frukosten gick väldigt plågsamt ner. Ville inte ha någon fukost alls, men var väl tvungen. Ville inte heller behålla den, men kämpade emot och behöll den fast än det lilla "monstret" skrek inom mig att jag var fet och ful och skulle gå upp hur mycket som helst av den!
Lunchen en tacosallad, ville inte ha den heller. Ville inte ha något alls, men blev ju tvungen så... Nu ligger den i min mage och jag kämpar med tankarna som säger åt mig att spy upp den fort som faaan!
Tänker behålla den vad än mina tankar/ det lilla "monstret" säger...
Sköterskan/dietisten ringde idag också och ville boka om vårt möte till på fredag kl.14.00 istället...
Vad ska jag göra åt saken? Det var bara att tacka och ta emot den nya tiden hon gav mig...
Gillade ändå inte tiden jag hade innan eftersom den var så sent på eftermiddagen och jag väger ett ton mer då, än på morgonen, vilket för mig är min "sanna" vikt.
Har mått sjukt dåligt idag, ont i magen och känt mig väldigt kraftlös, nästan svimfärdig till och från.

Ska nog ta det lite lugnt på soffan nu ett tag och sen senare om orken kommit tillbaka till mig så ska jag och familjen upp till min far för att fira hans sambo Marie som fyller år idag.

Inväntar orken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar